valborg

Idag är det sista april. Vi ska ut till Vika till mamma och pappa för att grilla med dom och lite vänner. Sen kanske vi drar ner till brasan en stund. Vi ska även sova i Vika så vi slipper väcka Cosmos mitt i natten och köra bil trötta. Det är enklare om vi sover över. Cosmos älskar att vara i vika så det är inga problem där. Han har även sovit hos mamma och pappa ett par gånger. En gång ensam till och med. 
Idag ska jag åka och äta hamburgare med en som jag ör kontakperson till, det ska bli väldigt kul. Men nu ska jag äta frukost och sen pussa lite på mina killar. 
 

Kommentarer.

Meeeen jisses vilken sötnöt! Hoppas att det gick bra igår, och att han inte blev rädd för smällare! Vi skulle inte gått fram även om jag inte jobbade, Lejja är rädd för smällare =( Hon blev det efter en åskknall förra sommaren! Ha en fin kväll, vi får se till att träffas en annan dag!

2014-05-01 // 20:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback