Grattis Cosmos <3

Idag för ett år sedan var jag och mamma på yoga och sedan åkte vi till lugnet. Precis innan vi skulle gå in i relaxen ringer min telefon och då, 11.44 den 11/1 2014 kom samtalet som skulle förändra mitt liv föralltid. Jag minns inget mer än "Hej Towe, det är Ingegerd. Jag har en hanvalp till dig". Samtalet varade i någon minut men jag minns verkligen inget mer och det enda viktiga var att jag nu hade en hund. Och idag blir denna älskade älskade hund ett år. Det har varit ett år av rent helvete och villkorslös andlös kärlek. Denna hund ger mig kraft att gå upp på morgonen med ett leende på läpparna. (Dock inte nu på två veckor eftersom jag har brutit benet och bor hos mina föräldrar). Jag längtar efter att spendera minst 13 år till med denna fantastiska hund. Jag kommer alltid älska dig min underbara hund <3 <3 <3
 

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback