Toalettföreläsning.

Sitter och lyssnar på en föreläsning just nu, den är faktiskt ganska intressant. Handlar om skolans historia och samhällsinverkan. Låter skittråkig, men det är den inte. :P
Men den är alldeles snart slut så nu är det inte något viktigt babbel kvar ::P
Sen ska jag och älskling åka in till stan och köpa lite kläder till honom. Jag kanske köper något också men det är mest för hans skull som vi åker in. Han har inga hela byxor och inga bra tjocktröjor nu när det blir kallare. 
Det var jättekul i Värmland. Vi träffade tre av Cosmos syskon, en från D-kullen och en från B-kullen. Det var så kul att träffa Jocke och Ingegerd också, och deras underbara hundar. De hade Lizz (Cosmos mamma), MiNee och Joy med sig. Helt fantastiska hundar allihopa. 
Ja men nu var föreläsningen slut. Det bästa med att studera hemifrån är helt klart att man kan sitta på toa samtidigt som jag är på en föreläsning haha!
Anyhow, nu ska vi dra oss mot stan. Det känns som att det bara blir bilder på Cosmos så jag kanske ska skippa det idag! Tar det nästa gång. 
Pusshej

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback