can't find a way out..

hallå!
nu ar jag i skolan.. såklart! hittade mitt matkort igår så nu kan jag äta iallfall..
och det är ju bra.. jag tycker inte om att vara hungrig när jag själv inte vill..
kollar på Forrest Gump nu.. på engelskan.. men jag har sett den så många gånger..
men den är så bra! :D
man kan inte annat än älska filmen :D
bror <3
jag saknar tiden med fyra personer... men det verkar som om vi verkar.. ha glidit ifrån varandra?
fast man kanske inte kan glida ifrån någon som man bara har hängt efter?
jag vet inte.. hoppas dom läser detta iallafall..
eller kanske inte är så bra.. jag vet inte..
jag tror jag ska käka sushi idag... men jag vet inte.. jag är väldigt hungrig...
vi ses!
puss <3

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback