clown noses and colourful shirts on the floor

godmorgon!
sitter i skolan och har precis gjort klart min utvärdering av projektarbete.
hittade precis Thåströms nya album på Spotify. helt underbar!!! ska nog köpa den!
Joakim är en av dom bästa artisterna genom tiderna!
skitkallt i morse när jag gick till bussen och det är jättebra!
snö på marken fortfarande! <3
men ändå... jag är fortfarande lite smånere... vill flytta till köpenhamn. om det är så bra som Thåström sjunger..
man kan leva ett helt liv där, i hemlighet. låter väldigt vackert <3
jag vill leva i hemlighet. jag vill kunna komma och gå utan att ha tider att passa...
tänk vad bra...
åh jag börjar snart gråta för låtarna är så fina!
hmm.. jag vet inte om jag orkar stanna kvar i skolan idag.. men jag antar att jag måste det...
men jag vill helst bara hem och sova...
men nu ska jag göra något...
puss <3

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback