ingen sjunger blues som jeffrey lee pierce <3

hallå!
nu har jag svenska lektion.. fast min lärare ska hämta sin dator och tror att vi ska jobba...
haha XD
menmen..
öhmm.. idag verkar också vara en "låt oss ignorera Toushii dag" idag...
menmen... jag har ju stina som är snäll :*
och nu går de andra ut.. men jag orkar inte hänga med.. och jag får väl skylla mig själv..
jag är nog ganska tråkig.. det måste jag nästan vara...
Falun är BTW väldigt vackert på mornarna... får ta och ta lite kort och lägga upp..
får ta lite kort ikväll också. ska se till att jag och älskling får tid över till att gunga lite på en gunga...
nu har jag fått svenskaläxa... hmm.. massa konstiga ord som jag ska förklara betydelsen av...
förhör på måndag.. :o
jag blev så fast när jag var och kollade på bio i måndags... New Moon.
ni vet.. Twilight filmerna.. så nu läser jag boken.. tvåan alltså. fast jag har läst den förut..
men jag tycker om den ändå.
snart.. eller om någon timme så ska jag till VC och kolla min handled.. och den gör jätteont idag så jag hoppas att dom hittar något. jag börjar hoppas att det ska vara något fel så att dom kan behandla den.
den 27 december åker jag tillbaka till den underbara staden Paderborn i Tyskland.
kommer hem den 3 januari. jag och min kompis Hampus ska åka helt ensamma :o
när jag gick i nian fick vi åka till tyskland på utbytesresa i en vecka. och nu åker vi alltså tillbaka!
jag och hampus i tyskland när vi var där i maj.
jag lyssnar fortfarande på thåström och drömmer tillbaka till den gången jag såg honom i somras på Peace And Love. det var en upplevelse säger jag bara <3
neej nuu ska jag jobba med mina ord!
puss <3

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback