i can see my fingers in my nose :D

hallå!
nu har jag svenska..
tillbringade hela helgen med min älskling, det var mysigt <3
jag älskar dig älskling <3
anyway!
http://www.youtube.com/watch?v=tZpkXnS4mNQ&feature=sub
ni borde kolla och kommentera.. hon är med i en tävling och är väldigt underhållande :D
idag ska jag nog kanske förhoppningsvis till älskling en snabbis efter skolan. och sen ska jag hem.
fast jag har ingen aning om vad jag ska göra.. kanske träffa bella.. kan ringa henne sen!
hmm.. prov på onsdag.. i svenska.. har typ 37 ord som jag ska kunna meningen av.. får ta å plugga på dom sen..
:O mina linnen är för stora :(
kotten är blond! (Y) <--- STJÄRT!!!!
menmen.. nu ska jag kolla runt lite!
puss <3

Kommentarer.

hell yeah :DDDDDD

2009-12-14 // 10:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback