i do, i do, i do belive in fairys

nu har jag medieproduktion tror jag... eller kunskap.. det är lite svårt att hålla isär dom..
men... jag slutar snart.. så då ska jag åka hem..
min mage och huvud gör massa ont.. så jag ska hem och vila tror jag..
mitt matkort har även försvunnit.. så jag har inte ätit något.. eller jo.. en fralla...
och nu kollar vi på massa konstiga filmer.. typ.. matrix, brudens man och någon mera.. och så ska vi typ snacka om dom.. ???
imorgon slutar jag sent.. och sen ska jag på möte och sen på avslutning med smurferna..
jag måste börja kolla på julklappar också.. jag har ingen aning om vad jag ska köpa till någon.. :(
men jag ska iallafall köpa till älskling, mamma, pappa, adam och någon mera...
men... nu kanske jag ska koncentrera mig...
puss <3

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback