lolipop droowl nomnom :D

hallå!
nu sitter jag i skolan och väntar på att min engelska ska börja :D
vi ska ha redovisning av en film.. forrest gump :D
och det är massa snö! och det är jättefint!!!! jag blir glad av snö!!!!!
idag har jag en tomteluva på mig och fina glasögon :D
igår lekte jag med bellabajskorv <3 massa saknad hon har varit!
vi bakade sockerkaka med glasyr på (jag fick äta upp den sista smeten OCH glasyren :'D)
sen kollade vi på Paranormal Activity och Sleepy Hollow. dom var massa bra!
och när jag skulle hem så snöade det massor!
och på kvällen sa pappa attvi skulle ta en snöpromenad. :D
och imorgon ska jag vara barnvakt till adam... men det blir nog bra :D
idag ska jag träffa älskling <3
nu ska jag disskutera :D
puss <3

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback