Snowflakes and Cornflakes with blue milk

godmorgon hallå :D
DET VAR SNÖ PÅ MARKEN I MORSE!!!! :D happeehfacee!!

sitter i skolan och har naturkunskap... men... nej.. jag orkar inte jobba nu.. fast jag har inget att göra ändå.. såå...
hmm.. jag somnade idag... innan jag började.. det var jag, Flame och Jonna som sov i soffan utanför Eco :P
idag ska jag på scouterna som vanligt och imorgon ska jag till vårdcentralen och kolla min handled...
den krånglar massor.. har gjort i typ en vecka..
hmm.. koll på energiformer... <--- bevis på att jag faktiskt gör något på lektionerna ^^
älskling glömde sina nycklar hos mig... så jag ska lämna dom..
haha xD kotten skickade random bild till mig!
sneeelin missade tåget och johanna bara sitter...
välkommen till falun säger jag bara!
nu ska jag kanske göra något!
puss <3

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback