someone just kicked my cows ass :o

hallå :D
nu har jag varit på sjukhuset och röntgat min handled.. dock vet jag inte än vad det är för fel.. men jag får svar imorgon..
hoppas att dom kan göra något åt det.. jag vill inte ha ont mera..
idag efter skolan ska jag träffa viktor. han ska.. på måndag.. åka iväg och jag kommer sakna honom massor..
jag får tjata att han ska skynda sig tillbaka..
hmm.. imorgon ska jag och mamma iväg på spa. det är fredag-lördag. vi åker till högbo brukshotel och blir ompysslande!
nu vart jag putt... min caffe latte är slut... men den var väldigt god iaf... :D
men nu ska jag typ äta..
tror jag.. tror jag äter en macka ^^
vi ses!
puss

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback