close up camera two, the hero dies in this scene

godmorgon!
sitter just nu i skolan och ska ha musik. kom på i bussen att jag glömt min datorsladd hemma...
men johanna lånade ut sin.
fredag den 13... betyder det otur?
vad tror ni?? själv tror jag inte det... men min mamma är suuper vidskeplig så hon tror allt är dåligt typ...
men tydligen så har det hänt dumma saker med min parallellklasskompis. honhar brutit ben och stukat handleden de senaste åren. på fredag 13.
nu ska jag nog göra lite bra saker i skolan. inatt sover jag hos älskling. då ska jag försöka må bättre än jag gjorde sist.
hörs senare!
Christoffer är minminmin <3<3<3<3
Puss <3

Kommentarer.
» mamma

vad då mamma är vidskeplig :) jag är bara livrädd att nåt ska hända min "bästa tjej" puss

2009-11-13 // 20:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback