Fanfanfan det skulle vart du...

hallå :D
tänkte bara göra ett sista inlägg innan jag lägger mig.
lyssnar på thåström ikväll igen.. men han gör mig verkligen trygg.
hur nu en röst kan få en trygghet att infinna sig. men har inte ni känt så?
att ni kan lyssna på en artist hur många gånger som helst?
jag tror jag har lyssnat på thåström hela livet. ebba grön, imperiet, thåström.
och sen har vi i falun ett cover band, ebba gold som bara kör covers på Thåströms musik.
ja... men jag har inte så jättemycket mera att säga.. mera än att jag börjar bli sjuk... men What ever... :/
vi hörs imorgon!
godnatt <3
Christoffer... jag älskar dig <33
skulle skriva något vackert om thåström också... men jag nöjer med att fälla tårar över hans vackra röst <3

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback