i can't live without you boy...

hallå!
just nu sitter jag och ska väl göra media läxan... men jag fattar inte så det är ingen idé...
sitter på mitt rum och lyssnar på en av mina nya skivor som jag fick i födelsedagspresent. A lesson in romatics med Mayday Parade. den är himlajättemassasuperbra!
just nu är det Miserable at best.
idag var jag duktig och gjorde köttfärssås och spagetti. det var gott iallafall!
i helgen sover jag hos min älskling hoppas jag. om jag får för honom det vill säga ;)
nej! nu ska jag göra nytta med läxan!
vi ses!
Älskling, du är bäst <3<3<3<3<3<3333333

Kommentarer.
» Emma

hörru, länka min blogg på din vettja ;D så gör jag detsamma :D

2009-11-12 // 18:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback