i dreamed of the winter in my heart turned into spring

godmorgon!
har inte haft tillgång till internet på hela helgen så jag har inte uppdaterat..
nu är jag i skolan och har multimedia... det är inte kul idag.. multimedia och svenska, sen lunch och sen nån annan lektion... tror det är redovisning idag..
jag orkar inte!
dessutom verkar alla vara typ nere vid tårna idag....
hur ska man klara en till dag när man ska vara alla till lags och tassa på tårna för att inte såra någon?
anyway! älskling sov hos mig inatt <3 det var, som vanligt, helt underbart <3<3<3
fast nu är orken borta... är skittrött, har ont i handleden fortfarande.... (ska kolla den i övermorgon)
men jag lyssnar på Chase Coy nu.. och han är bra!
fredags var en mardröm utan dess like...
orkar inte ens försöka förklara varför...
helt hemskt iallafall.... tror jag bröt ihop minst 3 gånger....
jag borde jobba nu.. men jag vill inte.. inte idag...
hur fan ska jag kunna vara 5 personer till lags idag??
får helt enkelt ta det lugnt och stanna i min bubbla idag...
ikväll blir det bio med mamii och adam. vi ska se New Moon. kan inte säga att jag är ett megafan av twilight, har dock varit... eller inte överdrivet mycket... men jag tycker att första är bra och hoppas på att den andra är bra, om inte bättre.
före filmen ska jag till älskling och ladda upp mig lite.. tror det kan behövas...
"i will never be afraid again" försöker tänka positivt...
bakade lussemissar igår... blev skit goa!
nu på fredag ska jag och mamma till sandviken på spa. fredag-lördag. och på söndag är det min och älsklings 1 års dag. <3<3<3
så allt är ju inte dåligt...
igår hade jag konsär på bibblan med orkestern.
nu slutar jag...
puss <3

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback