i took a trip to the year 3000

älskling och jag <3
hallå :D
nu sitter jag hemma. använder pappas dator för jag orkar inte krångla med mitt internet...
snart ska vi kolla på love actually. jag mamma och adam.
just nu lyssnar jag på year 3000 med busted... den är jättebra:D
hmm... nu kan jag inte gå härifrån så det får bli ett lite längre inlägg i guess... kanske fläskar upp en bild också!
sushin var jättejättejätte god :D
imorron kommer som jag skrivit tidigare ett gäng smurfer hit och bakar :D
resten av veckans planer är:
tisdag: 8.30-15.30 skola 17.00-**** scout möte hos mig :D (ja jag går på scouterna men vi är coolare än alla andra!!)
onsdag: 8.30-15.50 skola 16.00-16.30 spela med krister 18.15-20-15 orkester
torsdag: 09.45-14.30 skola
fredag: 09.30-15.40 skola 15.45-beyond borlänge crossroads
lördag-söndag ingen aning
rätt soft vecka :D
nu ska jag försöka ta mig förbi den blöta och nytorkade golvet.
eller.. varför säger man torka golv när man blöter ner det som fan? :o
haha adam sjöng 99 luftballons nyss! han är för söt!!
nej nu ska jag joina halva min familj!
vi ses!
puss<3

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback