när jag viskar ut ditt namn i mörkret <3

godmorgon!
sitter hemma och är sjuk idag...
ont i halsen och i nästan hela kroppen faktiskt...
och jag ska snart gå och lägga mig igen. fast då ska jag nog kolla på en film eller så.
ville bara uppdatera lite. men det är inte alls många besökare.. men jag får väl inte hoppas för mycket :o
folk tröttnar nog på att läsa min ganska tråkiga blogg o.O
det skulle jag lätt ha gjort.
menmen.. igår var en lyckad kväll. cupcakes, negerbollar och brownies.
jag säger negerbollar för det har jag växt upp med. och i don't care om det är fel enligt er.
det finns tillochmed i min dator utan att jag har lagt in det.
men nu ska jag gå och lägga mig i min mjuka varma säng med en bra film och en varm kopp the.
persian earl gray får det bli!
vi hörs senare!
puss <3

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback