tell me that it's worth it

godmorgon!
det blev inte så många inlägg igår.. för det första var jag sjuk och för det andra var mitt internet putt.
men nu är jag iallafall i skolan och väntar på att börja.
och tydligen slutar jag så tidigt som 13.25.. hmm.. men det är ju toppen!
jag sitter och lyssnar på mayday parades nyaste skiva. Anywhere but here. jättejätte bra :D
ska ha idrott... men jag ska inte vara med eftersom jag var sjuk. och då vill jag inte ta slut på energin som jag samlade på mig igår.
fick iallafall klart idrottsläxan igår tack vare älskling. tack <3<3<3
sofforna i skolan är sköna.. man blir liksom trött men på ett bra sätt när man sitter i dom.
nu ska jag fortsätta kolla runt.
vi ses!
puss <3

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback