thåström får vagga mig in i en orolig sömn <3

hallå :D
tänkte göra ett inlägg innan jag går och lägger mig. jag mår inte superduper bra idag så det blir relativt tidigt idag.
hmm.. kycklingpizza till kvällsmat. väldigt gott!
aah mitt huvud gör väldigt ont... men jag ska försöka sova om ett tag. kanske om en timme eller så. men man vet aldrig med mitt internet. det kan lägga ner lite när som helst. så jag fixar detta nu.
sitter och lyssnar på Thåström. han har så vacker röst. man kan inte annat än älska honom.
mina fiskar behöver en eller två fruar. jag har typ.. 7 fiskar och alla är killar.. dom är lite fail xD
har legat sen klockan 6 typ och kollat på matprogram. slutet på hell's kitchen, vad blir det för mat, ramsays cookalong och niklas mat ^^
jag älskar såna program. särskilt Gordons program.
nej.. nu ska jag gå och fixa mig för natten.
ses imorgon <3
puss <3

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback