this is just another sunshine smile

hallå :D
ligger just nu i sängen hos älskling. vi tänkte kolla på liftaren guide till galaxen :)
har sett den förut men kommer inte ihåg så mycket :O
jag har käkat räksallad till middag. från Golden :D
väldigt väldigt gott (Y)
nu ikväll har jag blivit otroligt glad och sprallig av någon anledning. får se om jag kan sitta still under en lång film.. :o
menmen jag får väl göra mitt bästa av situationen. och glädje är ju bara bra.
finns det någon dålig glädje egentligen?
nej, nu ska jag kolla film och mysa med älskling. bara han kommer hit. han är tråkig och sitter och kollar på trailers..
ska tjata lite på honom ;)
vi ses sen!
puss <3

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback