give me a break....

nu har jag snart medieproduktion... och jag mår väl... sådär...
kunde inte somna igår kväll och låg bara och lyssnade på musik...
så jag är AStrött.... och har massa massa ont i magen.. </3 på det...
FUCK IT!
ööh... ska till älskling idag, så han ska göra mig glad <3
vi ska ta en promenad i solen, kanske köpa en glass också?
måste se allt bra istället för dåligt...
men jag klarar mig alltid.. det märks...
igår... var jag fin i rött :)
och pappa hade köpt en ny grill som jag hjälpte honom att sätta ihop. den vart massa bra och sen... grillade vi fläskkotletter. kotletter med klyftpotatis alltså. och till efterätt vart det chokladbananer. bananer med choklad i som man har på grillen eller i ugnen, så chokladen smälter. MUMS!!!
i just want a break

nu börjar lektionen snart...
uppdaterar kanske lite senare när lektionen spårar ur.. det gör den jämt...
see you when i see you
<3

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback