what the fuck....

idag är det en såndära... skit dag..
vet inte varför jag gick ur sängen...
vet inte varför jag klädde på mig...
fattar absolut inte vad som fick mig att orka gå ut... i kallheten... och ställa mig för att vänta på bussen...
och sen sätta mig ner.. och vara helt ensam...
fast musik gör allt lättare...
men vad fan var det som fick mig att gå upp?
detta något vill mig illa.. det är iallafall säkert...
tur.. så kommer älskling hit snart... och sen sover han hos mig. det blir ju något bra iallafall...
jag vet inte vad jag ska göra... eller vart jag ska ta vägen..
sitter och lyssnar på de bästa... Simple Plan, mina hjältar genom livet <3333
det enda som är dumt är att jag inte har någon musik med dem på mobilen.. jag har ju en ny mobil.. men ändå... ingen bra ursäkt för att inte lägga in <3 på den...
det verkar vara internationella "hejtoweskamåprutt" veckan nu... och jag vill ju må bra.. jag var ju på rätt väg...
men det kan nog lösa sig..
skulle bara skriva av mig...
<3

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback