avskrivning...

måste bara skriva av mig lite..
är så jävla ledsen och arg.. eller inte arg.. mest.. uppriven...
sitter och lyssnar på min kaoslista på spotify och är ledsen..
lost and insecure
jag vill bara sova nu..
länge länge....
höra Christoffers röst och känna hans läppar mot mina kinder när de kysser bort mina tårar.
han säger att jag är vacker när jag gråter...
men jag vet inte riktigt om jag tror honom...
känner mig mest hjälplös när jag gråter...
men nu gör jag det ändå....
is anybody listening?
jag vill ha honom här...
kan du inte komma hit??
nu måste jag... gå och göra något...

Kommentarer.
» Raein

Men älskling då...

Jag finns alltid här för dig. Jag älskar dig, kom ihåg det älskling <3

2010-08-05 // 21:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback