f-f-f-falling

tjaa!
sitter i skolan och ska snart börja första lektionen!
-.- eller lektion och lektion.. mentorstid..
men sen ska jag ha psykologi och sen svenska... sen ska jag kanske hem till älskling. om han vill.
jag hoppas att han vill....
igår var jag som sagt med lillasyster <3
vi hade massa kul även om vi mådde rätt illa efter :P
haha filmen!!!
omnomnom cola... :D
jag har min fiiiina klänning med mig till skolan idag så jag kanske sätter på mig den senare :D
har tappat bort min kamera sladd igen.. men den ligger säkert hemma :o
orkester idag med flame och isak. kanske med andra babe'S också men de vet jag inget om o.O
men men .. nu ska jag göra nytta!
Ciao!

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback