mama, just killed a man

tjaa!
ligger i älsklingens säng och väntar på min nakenfis som är i duschen!
drar snart till skolan till mina andra darlings!
is this the real life
is this just fantasy?

jag är så jävla lycklig just nu!
jag och älskling är mera en och samma person än innan. igår låg vi och skrattade åt ingenting.
jag har världens bästa pojkvän <33
har även blivit queen nörd!! o.O
jag tror att älskling är klar. skriver mera i skolan sen!
Towe Hjärta Christoffer 6/12-08 <3333

Kommentarer.
» LINN

Hej, hoppas du får en fin dag! =)

Allt bra?

2010-08-23 // 10:34:54

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-08-23 // 10:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback