this place is not a home

tillbaka!
det blidde en sockermunk och dröm vaniljyoghurt..
den smakade bajs... :(
men det är frukost iallafall...
jag saknar älskling... jättemycket..
hoppas Fru och kotten kommer snart...
i sure miss them 2
och självklart storasyster också... men henne har jag träffat idag redan...
sitter och lyssnar på queen... känner mig inte direkt pepp på att jobba...
ska skriva en broschyr om miljöpartiet... -.-
pallar inte.. jag vill hem till älskling och sova... sova bort hela dagen och vara vaken med honom hela natten..
usch... jag är trött... och har ont i typ hela kroppen...
jag vill bara inte vara här..
sluta skratta så jävla mycket... vill inte höra eran fucking glädje... jag får ju inte vara med..
hur ska allting bli..
känner att detta är ett kaos inlägg men jag känner mig ganska kaotisk..
höjer ljudet för att slippa tänka....
save tonight.. and fight the break of dawn...
men tankarna tränger igenom iallafall....

nu vill jag bara bort... uschfuckinghelvetesjävlafan!!!

kan man sova bort en hel dag och sen kunna få vara glad igen?
det ska jag pröva tror jag...
men.. det kanske inte går...
we're all the children left without a trace....

musik.... den pressar undan lite av mina tankar iallafall....
where were you? when everything was falling apart..

vill hem och spela gitarr.. sätta på en skiva, ligga på min egen säng, ensam hemma, hög musik, så hög att man känner basens stötar genom bröstkorgen. tänk att bara ligga och andas genom en hel skiva, en hel spotify lista...
är det bara jag, eller är det någon mera som hellre lyssnar på skiva än på spotify?
om jag har skivan hemma sätter jag inte på spotify... då tar jag min stereo och har hög volym...
fast viss musik har man ju inte.. utan den finns på internet.. och då lyssnar man ju där...
våra datorer har inga ljudkort typ... basen fungerar inte eller något... så det blir inge bra ljud...
and when we buried him beneath the willow..

ska gå och äta.. eller äta... sitta och stirra eller så... kanske äter lite..
typ.. skit samma.. ingen läser ändå..
fuck you

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback