no music, no life

hellååww!
Storasyster klagar... :(
pojkvän fixade ett program till min baby, min iPod... som inte funkar
nu har jag ingen musik på den över huvudtaget..
en värld utan musik är en värld full av tysta skrikande svordomar...
jag vill ha min musik att dränka mina tankar med.
men nu när jag inte har det.. och ljudkortet på datorn gör musiken svag och mesig... får jag klara mig..
möte ikväll.. arenan... Granny Goes Street. hoppas det blir kul.. ska bli skönt att träffa alla igen iallafall...
schemat klart.. ingen tyska.. IGEN.. FUCK this...
har försökt få dem att fatta att jag ska läsa tyska men inte fan lyssnar de!!
FFUUUUUUUCK!!
nu ska jag försöka få min iPod att fungera igen..
ses när vi ses!
ciao!

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback