it's a new year tomorrow, hurry up and do bad things!

morning!
orkade inte skriva något igår, var hos mukke och chris och sen på stan. sen åkte jag till älskling och myste. såå jag orkade inte och ville helt enkelt inte ta tid från älskling till att skriva :P
igår vaknade jag hemma, sen gjorde jag cupcakes till mukke och chris. jag och älskling åkte till hosjö och sen åkte vi till stan. jag köpte lite nödvändiga saker och sen åkte jag till älskling.
idag... idag är det nyår. ska vara hemma med mamma, pappa, lillebror, älskling, farbror, faster och barbro och pelle. det blir antagligen massa bilder som kommer upp inom de kommande dagarna.
goodis i graaanen!
nu ska jag klä på mig och äta frukost. sen ska jag åka hem!
hörs, om inte tidigare, nästa år!
gott nytt år, och have a good day!
Ciao! <3

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback