we'll carry on

mig och min älskade <3
storasyster nr 2 och storebror <3
(älsklings bror och hans flickvän)

Liten söt unge!


Nabb (älsklings bror)


vi kollade på Janne Långben The Movie och hade det allmänt mysigt i soffan :D
och mumsade nötter:D
känner att det blir mycket bilder men det är för att jag <3 hubert!
sitter och äter macka med julskinka på och känner mig allmänt nöjd med livet ^^
ska ta och hälla upp ett glas mjölk eller bubbelvatten :D
det blev bubbelvatten :D
--------
sitter och pratar med Chris, hon är snäll. jag tycker om Chris <3
ÅH HERREGUD!!! jag tappade andan ett tag.. the journey kommer till P&L!!! <3
jag har iofs bara lyssnat på don't stop beliving men det är skit samma! för alla gånger jag har lyssnat på den räcker för att täcka alla andra låtar!!
fast den dagen de publicerar att Mayday Parade kommer till P&L kommer jag sluta andas och levapå moln resten av livet!
------------------------------
märkligt... ena sekunden är jag glad.. andra sekunden inte... fan.. mina humörsvängningar är dumma...
lyssnar på Mayday Parade och har inget att vara vaken för.. så jag lägger mig och sover... eller gör ett försök till att sova iallafall! snart..
ska bara lyssna klart på låten.. sen ska jag göra ett försök till sömn!
Godnatt!
ska shoppa imorgon och då kanske jag kommer hem med lite nyförvärv!
Ciao!

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback