it was the one i thought I'll never miss

har precis kommit hem från mormor och morfar!
det blir mycket åka fram och tillbaka denna vecka :o
men nu är det snart slut på jul/nyår så då kanske man kan få det lite lugnt iallafall! :P
jag har en spellista på grooveshark som jag lyssnar på om och om igen :O
och jag kan låtarna nästan helt utantill xD
imorgon kommer älskling och sover med mig <3
var på mellandagsrean idag och fyndade lite!
tröja Gina Tricot 99:-
strumpbyxor H&M 30:-
MAN SER MIN HUBERT <3
en skjorta Gina Tricot ingen aning och priset...
Cupcake formar i silikon så jag kan ha dem flera ggr! Village 69:-
torrshampoo Lindex 30:-
hörlurar till älskling Siba 299:-
kameraväska till Hubert Siba 499:- (pappa betala!! man ser mitt gorillastativ!!)
det var det som jag han med att köpa på 6 timmar...
och en QPcheese meny, 6 cheeseburgare och en stor cola ^^
så det har varit en produktiv dag för lilla mig idag!
sen har jag ju varit i Säter också men mina kusiner vill inte vara med på kort!
sen har jag inte gjort så mycket...
--------
jag ska försöka bli trött och sen gå och lägga mig och läsa tills jag somnar..
det är lite så jag jobbar.. det är lite så jag lever!
jag älskar Mayday Parade <3
jag älskar Simple Plan <3
jag älskar min pojkvän <3
jag älskar lillasyster <3
jag älskar er <3
-------
jag har ont i magen... tror jag ska ta och spela lite facebookspel.. sen ska jag ta och tjata på min älskling <3¨
hörs imorrn!
Ciao!!

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback