egen rubrik...

ooh min spaceknapp la av där ett tag...
ja jag är inaktiv.... men det är ingen som läser ändå... så det känns lite onödigt att uppdatera...
har svenska... eller ja.. läraren kom nu... sen ska jag ner på guldfynd och kolla om mina ringar har kommit. jag och älsklings ringar alltså...
firade två år med älskling igår *myys*
hade en av de bästa kvällarna på länge!
käkade toast skagen *stolt för det var min idé och jag som gjorde* och kex med bonjour, vindruvor, badade skumbad och kollade på film. *myys* <33
jag har världens bästa pojkvän <3
----------------------
känner mig allmänt opepp på allt...
det verkar som om allt rasar... men det är väl bara en inbillning...
i guess...
----------------------
jag ska vara mera aktiv på lektionerna har jag bestämt mig...
så nu ska jag dra!
Ciao!

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback