Perfect Smile and erything...not in my world...

hallå!
sitter och lyssnar på världens bästa <3
Simple Plan är helt enkelt bäst!
tror jag har lyssnat på dom... sen.. 2an eller 3an..
och fortfarande är dom mina älsklingar <3
just nu är det Save You som spelas varm i mina öron <3
Pierre Bouvier <3
Simple Plan 30/9-08 Annexet Stockholm <3<3
helt underbar kväll <3
"To be hurt, to feel lost" <3
Ville Valo HIM 14/2-08 Nalen Stockholm <3<3
"Baby join me in death"
jag vill tillbaka.. <3
menmen... nu började jag tänka lite mycket...
ska kanske på Thåström om någon vecka.. om bara pappa får tummen ur röven och bestämmer sig!
men nu ska jag dra till arenan och vara deltagande.
puss <3

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback