the pillowmonster was nomnom my toes!!

hej :D
jag hoppas allt funkar nu... men det har varit damp med min blogg :(
jag är jätte trött idag...
^^ jag har gjort en PACMAN i flash!!!
älskling har sovit hos mig inatt<3
i lördags vaknade jag hos älskling men jag åkte hem sen. för jag skulle till moa.
Elin, Me And Mooz :x <3
neger FTW!!!
cholkadmask och massa annat kul xD
Adam -Näcken är bästa kondomen.
Moa -Hur vet du det?
Adam -Testade på ett bussarmstöd..
Moa -Jasså hahahaha!
Adam -Ja och black jack är sämst, spricker på en gång....
Moa -Hur många provade du?
Adam -Eh.... två..
jaa jag har tagit massa från moa... men det gör inget tror jag:o
nu ska jag fortsätta :D
puss

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback