can it be? is it a sun shining day?

jag är fruktansvärt inaktiv!!!
och det är ju lite synd! men jag ska försöka att skriva....
men jag har inte så roligt liv precis...
men....
Världens Bästa Carolina har tagit studenten!!!!
musiklägret blev asbra!!
ida, jonna, sofi och lovisa!!
har inga bilder men de kommer nog.... typ... heh...
idag kommer min älskling hit! massa mys <3
sen så... ööhm... ska vi kanske till mukke och mysa där också!
åååh fan vad trött jag är!!
GOSH!!!
jag har lärt mig spela gitarr och det är bra!
för det är kul!!
tror jag ska klä på mig och sätta mig ute sen!!
köpte jäättefina kläder igår!!
men jag har inga bilder på dem! men det kommer!!!
nu ska jag få upp lillebror som ska på fotboll, ta mig lite frukost, klä på mig och sedan sätta mig med gitarren!!
vi hörs! <3

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback