dear you, pull your ski out of my ass please?

hallå!
är hemma från sälen nu!
har haft det toppenbra! även om jag har ett numera trasigt knä. min mobil slutade även fungera..
aah.. för en gång skull lyssnar jag på Lars Winnerbäck :P
fast det gör jag nästan alltid :P
jag har massa bilder :D
jag och älskling i liften <3
duktiga bror!
jag försökte mig på att åka lite snowboard.. vilket resulterade i ett trasigt knä och att en ungjävel åkte in mig..
en DANSK ungjävel.. så jag har ett stort blåmärke på röven.. :(
fjolliga är vi! men... here we are! right in action!
min nya favorit bild på mig och mina älskade pojkvän <3
men nu ska jag kolla runt lite.. och sen käka lite kex :D
puss <3

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback