frukost och skvallertidningar!

bättre väder idag!
om inte termometern har fått fnatt så är det 20 grader ute.. men det låter för bra för att vara sant!!
men denna dag... denna vecka är för bra egentligen!
tisdag-lördag = älskling <3
sovit med älskling nästan hela veckan <3<333
men... det har typ regnat hela veckan....
men jag har fina lila byxor!!
men mitt hår vart FUCKED!! bara min utväxt, som förövrigt inte syns alls, blev blond.. resten är fortfarande samma färg... så.. jag.. som har haft näst intill svart hår hela mitt liv.. har nu en blond utväxt!! i hate hårfärg.. </3
min älskling sitter och äter frukost och läser en skvallertidning och klagar på nästan allt som står där!
men han klagar på så mycket att det skulle vara konstigare om han faktiskt var tyst! <3
jag, älskling och andreas satt uppe och spelade spel igår! det var fett kul!!
andreas!! du MÅSTE skicka spelet till mig!
det var så KUL!!
nej.. nu måste jag gå på toa och sen ska jag försöka få med min man ut och röra på oss.. kanske käka mango??
talk to you later!
<3

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback