i've got a feeling, that today's

tjaa!!

sitter och har svenskalektion. fast jag är klar :P

jag, jonna, stina och kottbajjs ska käka på sushi idag!! awesome!! :D

är på rätt bra humör idag och det uppskattas!!

faktiskt så är jag jävligt sprallig idag!

kan bero på att jag spenderade helgen med min älskade, eller att jag är tillbaka i skolan, i tryggheten hos fag 4.

det kan bero på att helgen var underbar och att jag träffade bästakompis, och örebrobästis!

men jag tror det beror på att jag nästan släppt taget om honom

han som inte får nämnas...

det känns som en sån dag idag. en bra dag!

kanske värt att fira med en glass?

fast.. nej.. vädret säger ifrån... men det löser sig!

på lördag ska jag färga håret! blir lila igen :D

magen låter!! jag är hungrig!!

nu ska jag... öööh.. återgå till ILR!!

älskling <333


Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback