ohyaaahh!

sitter med kall cola, jordgubbar och trevligt sällskap i form av surkärringen stina <3
käkade på Kyssen idag... tacos Ftw!!
ska till älskling idag, sover där inatt och sen åker vi hem till mig.
drar till leksand på söndag med becca och hennes familj. älskling ska också med!
Stina är sten koncentrerad! omg!! arbetee!!
och jag sitter och fjollar ^^
jag är nintendotönt idag! jag har Pokémon kort, pokémon leksak runt halsen, jätte färgglad och min gameboy colour innehållande pokémon blue. så jag är väl mest pokémon nörd!!
önskar jag har mina glasögon.. då hade jag varit häftigaste någonsin!!
nu kom 2/4 av fag 4.. en av oss är i Finland och är Cp...
men 3/4 + 1 är här iallafall!
ohyeah!
och nu har jag ansökt om ledighet ^^
ska ha lektion nu!

Kommentarer.
» Stina

Men vadå sur kärring :( DUM! <3

2010-05-28 // 18:41:10

haha du är ju det liite! eller.. du sa att du skulle bli det juu! <3

2010-05-28 // 19:59:41
» Stina

haha :D ja när jag blir gammal ja ;) <3

2010-05-28 // 21:33:41

hahahha ja jag är ju cp och drar till Finland xD <3

man bara måste älska dina kommentarer töch! ;)

2010-06-01 // 22:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback