self destroying...

sitter på engelskan och försöker koncentrera mig...
lyssnar på musik och harry potter... växlar lite...
mår skitbajs idag... vaknade 1 inatt och mådde så illa att jag inte trodde jag skulle ta mig upp till köket. men nu är jag i skolan iallafall...

så mysig röst.. och coolt gjort! dessutom gör det inte någonting att låten är bra heller!
inte lika bra som originalet kanske men helt klart värt att lyssna på!
------------------------------
ska läsa en bok på engelska men jag får inte läsa harry potter.. den är för känd... vad fan!!?
------------------------------
var hos moster igår.. fick god tårta! det är nog därför jag inte mår bra.. jag har ätit galet mycket nu i helgen.... men det är för att jag har varit hemma med mamma och pappa.. och då måste jag äta...
det är dock relativt skönt att vara i skolan igen... jag har saknat mina <3 och det är väldigt tråkigt att inte ha haft något att göra...
------------------------------
jag är så trött... och mår illa... :(
men jag har studiedag imorgon och är ledig på onsdag..då är jag hemma och vilar upp mig igen..
eller så är jag hos C... men jag vet inte... kanske...
jag vill bara sova... men jag har engelska nu, sen psykologi, matte och mediekommunikation.
och dessutom är det ingen god mat.. utan jag tror jag måste köpa något att dricka så jag inte svimmar eller något liknande..
-----------------------------
nej... nu ska jag kolla om jag hittar något att skriva om på engelskan...
skriver kanske mera sen...
Ciao!

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback