bulldozer...

sitter i soffan hos älskling och kollar på TV...
var hemma från skolan idag för jag har så ont i magen.. :(
får se hur det blir med skolan imorgon.. men jag är ledig onsdag, börjar 2 torsdag och 1 på fredag. skönt!
sitter och kollar på scrubs och myser med älskling, eller... älskling pillar på sin mobil... som alltid... *suck*
fast han skrattar iallafall så helt borta är han inte :P
ska hem ikväll men jag åker tillbaka till älskling sen när jag mår bättre / får för mamma eftersom det är hon som har släpat hem mig.
-------------------------
Carolina och jag ^^

-----------------------
tror jag ska hem snart.. så jag ska kolla lite mera saker och sen stänga ner datorn!
hörs imorgon eller ikväll!
Ciao!

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback