one eyed witch

myser i älsklings säng med ett varmt täcke och Harry Potter och fenixordern. jag, som vissa kanske redan vet, är en obotlig Potter-nörd... det finns inget, och då menar jag INGET som skulle kunna fånga mig och hålla mig så borta från verkligheten som en harry potter bok.
har ju sett den nya filmen.... JÄVLAR vad bra den var!!! OHMIGOSH!!! för att uttrycka det så...
har ni inte sett den... åh herrgu! det är.. åh ni kommer inte att ångra er!
min idiot till pojkvän däremot... han tycker inte att de första är bra... tvåan... visst.. den är inte så bra.. men alla andra är ju.. magiska.. om man ska skämta till det lite xD (kul towe... kul...)
------------
tror nästan att jag ska göra kladdkaka... och tvinga C att hjälpa mig ;)
jag.. ska nog göra det nu!
vi hörs efter att vi varit på resturang och bakat och sånt!
vi hörs!!
Ciao!!
jag och älskling <3<3

Kommentarer.
» Ellie

söt bild:)

2010-12-20 // 05:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback