i'm a can..

godmorgon... eller.. morgon iallafall...
orkade knappt gå upp imorse... men jag kom upp tillslut, masade mig upp och insåg att det var -14 ute.... fyhelvetesskitvadkallt!!!
om 6 dagar har jag och älskling varit tillsammans i två år <3
ska försöka fixa något mysigt, men vi får se... kanske typ.. något sött ^^
in case he reads this i wont tell you what it will be! :P
jag är trött.... :(
ska filma på psykologin och sen har jag matte och mediekommunikation...
skulle åka till brlnge och ta hål i örat (ja... örat) men jag tror faktiskt inte att jag orkar det.. inte idag.. kanske någon annan dag.. om jag orkar..
ska dessutom köpa en systemkamera också.. vill ha en vid jul.. så man kan ta massa fina kort på allt <3
men vi får se hur det blir med den saken.. vill inte lägga ner alla mina pengar på en kamera och inte ha råd med julklappar.... :(
men jag har en helt awesome idé till julklapp till en del! helt awesome! :D
på bilden är jag ny-sminkad, nyss utkommen från duschen, i väntan på havet. bilden är tagen i Kroatien...
-------------------------
ikväll är Al Pitcher på RAW comedy på 5an.. måste komma ihåg att titta på det!
-------------------------
slutar snart.. måste läsa igenom en sak innan psykologin/filosofin..
skriver kanske senare...
Ciao!

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback