i can't see how they do it!

tjaah! :D
sitter i skolan med kotten och Stina!
ska snart gå och käka men tänkte skriva lite tankar..
vi sitter och diskuterar distansförhållande. en tjej som jag... inte känner men.. vet vem det är.. skrev på sin blogg om sin pojkvän, de bor 27 mil ifrån varandra. de har det inte lätt men de kämpar på väldigt mycket!
jag själv skulle nog aldrig klara av det de gör. jag tycker 2 mil är långt.. jag tycker det tar lång tid att åka från vika till falun... det tar en halvtimme. jag och C träffas i princip varje dag och när vi inte gör det får båda extrem abstinens efter den andre.
------------------------------------
nog om det... vet inte ens varför jag skrev om det.. men jag tycker de är duktiga iallafall :D
ska gå och käka nu men jag skriver mera senare! Ciao!
:D

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback