just turn of the light, don't wanna see me die!

nu ska jag gå upp och städa iordning lite... ser ut som ett smärre kaos här inne, vilket det iofs alltid gör när jag är i närheten...
ligger och lyssnar på simple plan och spelar spel.. awesome!
funderar på vad jag ska äta idag... det är scouter ikväll och jag har ingen som helst lust att äta på donken..
ååh... jag blir helt knäpp av simple plan.. de är de bästa i världen.. <3
inte den finaste bilden kanske.. men jag ska ta nya med en bättre kamera nästa gång de kommer till sverige!
vilket blir nästa år men det gör inget. jag längtar!
eller.. jag vet inte om de kommer nästa år... de släpper nya skivan då så jag hoppas...
ska klä på mig nu! så jag hinner allt jag ska!
skriver kanske mera på engelskan!
Ciao!

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback