i promise you, i won't make a sound..

sitter i skolan... vet inte riktigt vart jag ska ta vägen..
kraschade foten igår på aqua nova och slog i bakhuvudet i botten.. känns bra..
------------
lyssnar på Negative.. still alive.. så underbar låt..
i'm right here where you want me to be
fighting with myself
----------------------------------
orkar inte slåss mot mig själv...
önskar allt kunde lösa sig utan att jag behöver anstränga mig..
----------------------------------
jag har ont typ överallt.. men jag hostar typ inte mera..
inte lika mycket iallafall...
jag saknar min pojkvän och jag vill inte vara i skolan..
jag vill hem och lägga mig i sängen och sova..
jag vill inte sova ensam...
----------------------------------
ska ut till ekans stuga i helgen..
C skulle med men han ska iväg i helgen så det blir jag och tjejerna
det är bra att lillasyster ska med.. hon vet hur man hanterar mig när jag mår dåligt..
hon vet hur man ska göra när jag har ångest..
jag älskar min lillasyster <3
min lillasyster betyder jättemycket för mig... <3
---------------------------------
still alive on repeat...
den och the fray..
somethings we don't talk about..
---------------------------------
tror jag ska dra sen... orkar inte med något i skolan..
men jag måste stanna...
har ingenstans att ta vägen...
vill inte åka hem
har ingen nyckel till Christoffers lägenhet... så jag kommer inte in...
får klara skolan idag... imorgon är det helg... imorgon får jag andas lillasysterluft <3
imorgon får jag vara med smurferna i skogen..
långt från alla krav och måsten...
------------------------------
i'm still alive, i'll never give up
just turn of the lights
don't wanna see me cry....
-----------------------------
ska gå och äta snart..
skriver när jag kan andas lättare...
ciao!

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback