all we can belive in..

morrn!
sitter i skolan och försöker få bort allt kaos..
bilderna igår blev awesome! :D
tror detta blev en av de bästa enligt mig :D
en av de andra är awesome också men den är felstavad... ska kanske försöka fixa till det sen...
Lånad bild!
känner att jag måste ha såna chips.. ska gå och köpa sånt på lunchen..
---------------------
behöver te.. måste ha te... vill ha te..
ska köpa te när jag köper chips.. så jag kan dricka ikväll hos älskling..
jag behöver te...
------------------
aah.. jag skakar och har spykänslor i hela kroppen...
mår skit.. helt plötsligt bara..
fuck...
-------------------
mina ögon svider.. jag har en blåsa i munnen och så har jag nageltrång på stortån...
usch.... bad day bad day....
har sovit dåligt inatt och hann knappt äta frukost eftersom jag försov mig..
så jag och älskling fick skynda oss till bussen...
------------------
ska dra och käka nu!
men jag skriver sen..
i will write later!
Ciao!

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback