.......

springer
stannar
ramlar
famlar efter något, någon
reser mig
springer snabbare
springer bort från verkligheten
in i min dröm
där ingen kan nå mig
in i min fantasi
där finns bara jag
i min fantasi är jag vacker
i min fantasi finns inga ord som sårar
i min fantasi är jag inte rädd för ord
i min fantasi är jag stark
--------------------------------------------
sitter i Zigma.. har inget att göra...
har matte.. är klar...
orkar inte koncentrera mig..
ska ut och leta reklam på stan med Stina..
eller leta reklam i tidningar...
jag är trött och har ont i foten...
sitter och spelar spel och hoppas på bättre tider
---------------------------------------------
jag pratar med Bästis och vill träffa honom..
han får komma på min födelsedag och mysa med mig!
vill ha alla mina kompisar hos mig när jag fyller år!
dock blir det nog lite trångt.. :(
men vissa iallafall!
---------------------------------------------------
jag vill ha en kamera.. jag vill ha en hund och en webbcam..
nu ska jag jobba..
Ciao!

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback