why don't you wrap yourself around me?

skrev ett inlägg igår.. som liksom försvann... någonstans på vägen..
anyway... filmen var helt okej. den var bra, men inte liksom... OMG!
den var ju bra, nästan väldigt bra för att vara en svensk film.. (Y)
hmm... har massa godis kvar eftersom allt mitt godis sug försvann i biografen...
har även dricka kvar...
---------------------
idag blir det köttfärssås och spaghetti
det är nog gott... hoppas jag..
har ingen lust att vara här över huvudtaget..
jag ville inte gå upp imorse.... inte alls..
jag är trött i hela kroppen.... får se om jag stannar hela dagen eller om jag går hem till älskling..
jag måste göra mitt projektarbete nu.. eller snart... eller sen.. kan göra den ikväll hos älskling..
----------------------
ska på möte på arenan idag... och sen ska jag hem till älskling.. <3
får se hur många dagar jag stannar.. två eller tre.. kanske.. <3
hoppas på det <3
på lördag ska jag och älskling på arrangörsutbildning i brlge..
-------------------
vill vara tillbaka i värmen.. jag vill vara brun och varm..
nu är det kallt... jag har för lite kläder på mig..
jag vill kunna springa runt i flipflop och solglasögon utan att frysa...

jag saknar sommaren.. jag saknar Kroatien...
---------------------
nu ska jag jobba... måste äta sen.. är hungrig..¨
hörs sen.... Ciao!

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback