my eyes are screaming

good morning..
ligger i älsklings säng igen... helt ensam.
börjar typ 2 idag så jag ska gå om ett bra tag..
igår firade jag och min älskling 22 månader... fattar inte hur tiden kan ha gått så fort!
jag hade köpt en tröja till honom och ett linne till mig, och sen bakade vi bullar halva kvällen!
sen var vi aptrötta så vi gick och somnade på en gång :o
men det är alltid mysigt att vara med älskling, och eftersom vi praktiskt taget bor hos varandra så har vi det mysigt alltid <3
---------------
yeah! blev precis klar med psykologin!
-------------------------
smakprov på skolfotot vi tog med klassen :D
lånade fotot av.. någon i klassen :o
------------
dags för frukost!
see you soon!
Ciao!

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback