i can't stop you!

morning!
ligger helt ensam i älsklings säng.. den är ganska stor så jag känner mig ensam... mera än jag skulle gjort i hans andra säng.
ligger och hostar och nyser om vart annat... aningen jobbigt..
ligger och spelar spel... och har tråkigt..
klockan är 07.58, böjar 12....
funderar på att gå och ta en dusch.. behöver raka benen...
men.. det får bli snart...
jag är hungrig... ska nog gå upp och äta inom en snar framtid...
klockan är.. 08.13...
orkar verkligen inte gå upp.. men jag gör det... om.. 5 minuter..
---------------------------------------
hmm... jag måste upp nu.. om jag ska hinna äta och duscha...
klockan är 08.45...
går upp nu... uppdaterar senare idag..
Ciao!

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback